Obowiązek informacyjny dla pacjentów, przedstawicieli ustawowych, osób upoważnionych, opiekunów faktycznych lub osób bliskich pacjentów

Obowiązek informacyjny dla pacjentów, przedstawicieli ustawowych, osób upoważnionych, opiekunów faktycznych lub osób bliskich pacjentów SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • wykonywania działalności leczniczej, w tym udzielania świadczeń zdrowotnych, prowadzenia dokumentacji medycznej i realizowania innych obowiązków prawnych. Obowiązki te określa w szczególności ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz wydane na ich podstawie rozporządzenia (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 9 ust. 2 lit. h RODO – obowiązek prawny oraz realizacja celów profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienie opieki zdrowotnej),
  • zapewnienie realizacji praw pacjentów (oraz ich przedstawicieli ustawowych, osób upoważnionych, opiekunów faktycznych lub osób bliskich), w szczególności w zakresie udzielania informacji lub dokumentacji medycznej (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c
    i art. 6 ust. 1 lit. f RODO – obowiązek prawny i prawnie uzasadniony interes),
  • dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z wykonywaniem działalności leczniczej lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.

Dodatkowo, za dobrowolnie wyrażoną przez pacjenta lub inną osobę oddzielną zgodą, możliwe jest wykorzystywanie jej danych osobowych w zakresie wykraczającym poza wskazane wyżej podstawy, np. zgoda na wykorzystywanie wizerunku lub wykorzystywanie adresu e-mail dla przekazywania informacji medycznych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda).

Przekazanie danych w zakresie wymaganym przepisami prawa (w szczególności w przypadku pacjentów: imię, nazwisko, data urodzenia, płeć, adres miejsca zamieszkania, numer PESEL) jest niezbędne dla realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie może się wiązać z brakiem możliwości wykonywania działalności leczniczej oraz realizacji innych ww. celów Administratora. W pozostałym zakresie przekazanie danych jest dobrowolne.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:

  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres wynikający z przepisów prawa[1],
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale jedynie w przypadku danych, które są przetwarzane na podstawie takiej zgody. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych
i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała.

Zgoda może być wycofana w szczególności przez kontakt z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub inspektorem ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do IOD (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail iod@santeclinic.pl.

DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB UPOWAŻNIONYCH PRZEZ PACJENTÓW

Państwa dane zostały pozyskane za pośrednictwem pacjentów (lub ich przedstawicieli ustawowych). Administrator będzie je przetwarzać w zakresie wskazanym przez pacjentów (imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe).

 

[1] Co do zasady wynosi on 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu w dokumentacji medycznej pacjenta.

Obowiązek informacyjny dla kontrahentów

Obowiązek informacyjny dla kontrahentów lub przedstawicieli kontrahentów (w tym członków zarządu), pełnomocników kontrahentów lub osób wskazanych do kontaktu
w ramach współpracy z SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • realizacja obowiązków lub praw Administratora, wynikających z umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy),
  • realizacja obowiązków prawnych Administratora, związanych z umową, np. prowadzenia dokumentacji rachunkowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny),
  • dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi ze współpracą lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń, wynikających z umowy, określa szczegółowo Kodeks cywilny,
  • kontakt z kontrahentami, przedstawicielami kontrahentów itd. w zakresie dotyczącym współpracy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes).

Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla współpracy z Administratorem i realizacji innych, ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może wiązać się z brakiem możliwości współpracy lub realizacji innych, ww. celów Administratora.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:

  • okres współpracy z Administratorem,
  • okres wynikający z przepisów prawa,
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO. Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do inspektora ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail iod@santeclinic.pl.

DODATKOWA INFORMACJA DLA PRZEDSTAWICIELI KONTRAHENTÓW LUB OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU W UMOWIE

Państwa dane zostały pozyskane na mocy współpracy podmiotu, który Państwo reprezentują,
z Administratorem. Administrator będzie przetwarzać Państwa dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej współpracy (imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe).

Obowiązek informacyjny dla osób biorących udział w rekrutacji

Obowiązek informacyjny dla uczestników rekrutacji
lub osób ubiegających się o zatrudnienie w SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • prowadzenia rekrutacji z wykorzystaniem danych innych niż niezbędne dla zawarcia umowy (np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez uczestnika rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda),
  • potwierdzenia możliwości wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – działania zmierzające do zawarcia umowy),
  • realizacji obowiązków prawnych Administratora związanych z rekrutacją, w szczególności wynikających z przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny),
  • dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z rekrutacją lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny,
  • ustalenia, czy dane osobowe uczestnika rekrutacji są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym i realizacja innych obowiązków w tym zakresie (art. 10 RODO w związku z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich – obowiązek prawny[1]).

Danymi osobowymi niezbędnymi dla realizacji ww. celów są: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz, jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.

Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w rekrutacji lub ubiegania się o współpracę i realizacji innych, ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może wiązać się z brakiem możliwości współpracy lub realizacji innych, ww. celów Administratora.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:

  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),
  • okres wynikający z przepisów prawa,
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale jedynie w przypadku danych, które są przetwarzane na podstawie takiej zgody. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych
i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała.

Zgoda może być wycofana w szczególności przez kontakt z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub inspektorem ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do IOD (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e–mail iod@santeclinic.pl

[1] Dotyczy jedynie sytuacji, w której ewentualna współpraca wiązać się będzie z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi.

Obowiązek informacyjny dla osób kontaktujących się telefonicznie

Obowiązek informacyjny dla osób kontaktujących się telefonicznie
z SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, gdy dochodzi do nagrywania rozmowy

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w celu podnoszenia jakości usług oraz załatwiania zgłaszanych spraw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes).

W przypadku przekazywania przez Państwa szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadczają Państwo, że wyrażają zgodę na ich wykorzystanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO
– zgoda).

Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla załatwienia zgłaszanych spraw i realizacji innych, ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może wiązać się z brakiem możliwości załatwienia spraw lub realizacji innych, ww. celów Administratora.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane z rozmów telefonicznych będziemy wykorzystywać nie dłużej niż 3 miesiące od momentu nagrania. W przypadku, w którym nagranie stanowić będzie dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten może ulec przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu.

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO. Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do inspektora ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail iod@santeclinic.pl.

Obowiązek informacyjny dla osób kontaktujących się mailowo

Obowiązek informacyjny dla osób kontaktujących się z SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
lub osób, których dane zostały przekazane w toku takiego kontaktu

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń
i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania za pośrednictwem wybranej przez Państwa metody komunikacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes).

W przypadku przekazywania przez Państwa szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadczają Państwo, że wyrażają zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda).

Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla obsługi zapytań i realizacji innych, ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może wiązać się z brakiem możliwości obsługi zapytań lub realizacji innych, ww. celów Administratora.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:

  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres niezbędny do realizacji zapytania,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale jedynie w przypadku danych, które są przetwarzane na podstawie takiej zgody. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych
i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała.

Zgoda może być wycofana w szczególności przez kontakt z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub inspektorem ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do IOD (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail iod@santeclinic.pl.

DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB, KTÓRYCH DANE PRZEKAZANO W TOKU KONTAKTU
Z ADMINISTRATOREM

Państwa dane zostały pozyskane w toku kontaktu prowadzonego z Administratorem. Administrator będzie je przetwarzać w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania.

Obowiązek informacyjny - monitoring

MONITORING – OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest SANTE CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Aleja Wolności 6, 41-219 Sosnowiec) (Administrator). Kontakt z Administratorem: tel. (32) 269 07 36, sekretariat@sante-cm.pl.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe w formie wizerunku będziemy wykorzystywać w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób zatrudnionych u Administratora, bezpieczeństwa pacjentów i innych osób przebywających na terenie Administratora oraz ochrony mienia Administratora, tj. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Przekazanie danych następujące w momencie wejścia na obszar monitorowany.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

W przypadku nagrywania obrazu nagranie będzie przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od dnia jego sporządzenia. Po upływie tego okresu nagrania są niszczone, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej lub
w sytuacji, gdy nagrania stanowią lub mogą stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa.

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO. Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo
w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do inspektora ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail iod@santeclinic.pl.

Centrum Medyczne Sante Clinic spełnia wymagania Kodeksu postępowania dotyczącego ochrony danych osobowych przetwarzanych w małych placówkach medycznych

KONTAKT ►

REJESTRACJA: 

32 292 48 47

 

Zadzwoń Skip to content
POZ AOS