Jakość obsługi jest naszym nadrzędnym celem!
Szanowni Państwo,
Głównym powodem podjęcia decyzji o wdrożeniu w naszej placówce Systemu Zarządzania Jakością ISO (International Organization for Standardization) jest nieustanna troska o zapewnienie naszym Pacjentom najwyższych standardów obsługi.
Wdrożene: System Zarządzania Jakością oparty o międzynarodową normę ISO 9001:2015 oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2013 – szczegółowo precyzują szereg wymagań dla całości naszego personelu (pielęgniarki, lekarze, kadra zarządzająca) tak aby finalnym efektem naszej pracy było zadowolenie każdego obsługiwanego przez nas Pacjenta.
Wprowadzenie w Sante Clinic nowoczesnych narzędzi zarządzania wzmocniło zorientowanie na Państwa potrzeby we wszystkich obszarach naszych działań, co jest głównym elementem naszej misji, której podporządkowujemy działania naszych pracowników i współpracowników.
REJESTRACJA:
32 292 48 47